Hoe werkt het?

Zo gaan wij te werk

Aanleveren kassabonnen en inkoopfacturen

Alle bonnetjes en facturen lever je digitaal aan. Via de app kun je bijvoorbeeld een foto maken van je bonnetjes en deze stuur je door; ons systeem herkent de facturen en boekt alles in.

Verkoopfacturen

Vanuit de boekhoudsoftware kun je de verkoopfacturen versturen; deze worden automatisch ingeboekt.

Bankkoppeling

Je administratie wordt aan de bank gekoppeld via een zogenaamde bankkoppeling. Elke dag worden je bankmutaties automatisch ingelezen.

Dashboard

Via je dashboard heb je direct inzicht in de cijfers van je onderneming. Zo zie je bijvoorbeeld wat de omzet en het resultaat zijn, je ziet de btw-aangiftes, de openstaande verkoopfacturen etc. Alle gegevens zijn actueel en up-to-date. 

Jaarcijfers en belastingaangifte

Uiteindelijk wordt alles door onze adviseurs en boekhouders gecontroleerd. Ook verzorgen wij al je belastingaangiftes en stellen wij de jaarcijfers op.

Kortom

Minder menselijke fouten, tijdsbesparing en alle belangrijke informatie met betrekking tot je onderneming is up-to-date en direct inzichtelijk.